Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Καιρός να αφήσετε τις δικαιολογίες.



Καιρός να αφήσετε τις δικαιολογίες.
Έχω πολλούς φίλους που είναι απένταροι και άλλους φίλους που είναι πολύ πλούσιοι. Όταν οι άνθρωποι είναι απένταροι, η αγαπημένη τους δικαιολογία  είναι "δεν έχω αρκετά χρήματα." Όταν οι άνθρωποι είναι πλούσιοι, η αγαπημένη τους δικαιολογία  είναι "δεν έχω αρκετό χρόνο."
Οποιοσδήποτε μπορεί να καταλήξει σε μια δικαιολογία για να αποφύγει την ανάληψη δράσης, και οι δικαιολογίες τους φαίνεται να ισχύουν πάντα.
Η διαφορά ανάμεσα σε αυτούς που αναλαμβάνουν δράση και εκείνων που δεν το κάνουν δεν είναι  το θέμα της αντιμετώπισης των φαινομενικά έγκυρων δικαιολογιών. Οι άνθρωποι δεν αποκτούν, καταρχήν, περισσότερα χρήματα για την εξάλειψη της δικαιολογίας «δεν έχω αρκετά χρήματα", ούτε δημιουργούν περισσότερο χρόνο για να ξεπεραστεί η δικαιολογία του χρόνου.
Ο τρόπος που θα τα καταφέρουν είναι να συνειδητοποιήσουν τι δημιουργεί και τρέφει αυτές τις δικαιολογίες, και να αποφασίσουν ότι ήρθε η ώρα να σταματήσουν να τις τρέφουν. Να συνειδητοποιήσουν ότι εφ 'όσον είναι πρόθυμοι να βρίσκουν δικαιολογίες, πάντα θα βρίσκουν μια.

Πολλοί πελάτες μου είναι πλήρως απογοητευμένοι, νέοι άνθρωποι και μιλάνε ως να είναι συνταξιούχοι.

Συνειδητοποιείστε το και κάντε το έτσι και αλλιώς
Δεν υπάρχει ποτέ καλή στιγμή. Και δεν υπάρχουν ποτέ αρκετά χρήματα. Και αυτό δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει.
Και όσο έγκυρες μπορεί να φαίνονται αυτές οι δικαιολογίες,  δεν μπορούν να σταματήσουν ένα αφοσιωμένο άτομο.
Οι άνθρωποι δεν αναλαμβάνουν ξαφνικά δράση όταν βρουν τα χρήματά ή έχουν χρόνο. Θα μπουν σε δράση, όταν θεραπεύσουν τις παραπλανημένες σκέψεις τους ... όταν σταματήσει το ανόητο θέατρο.


Οι επιτυχημένοι άνθρωποι, είναι σαφές ότι για να επιτύχουν  έπρεπε να ξεπεράσουν την τεμπελιά, την δειλία, και άλλα εμπόδια και να σηκωθούν να κάνουν κάτι. Αντί να ταΐζουν τις δικαιολογίες τους, ταΐζουν τις δημιουργικές ιδέες τους.
Δεν χρειάζεται να εξαλειφθούν οι δικαιολογίες σας. Απλά πρέπει να ενδυναμώσετε αρκετά ώστε να μην μπορούν να σας σταματήσουν. Στείλτε όλη την ενέργεια σας στη δημιουργική ροή σας.
Όλοι έχουν τη δυνατότητα να επιτρέπουν στο φόβο και στον δισταγμό  να τους σταματήσει. Ακόμη και οι ποιο επιτυχημένοι εξακολουθούν να αισθάνονται λίγο άγχος.  Αλλά συνεχίζουν να σηκώνονται και να το κάνουν. Γιατί; Επειδή θέλουν να κάνουν περισσότερα.
Είμαι βέβαιος ότι μπορείτε να βρείτε πολλές  δικαιολογίες για να μην αναλάβετε δράση. Μπορώ να το κάνω  και εγώ το ίδιο εύκολα για να μην γράψω  αυτό το άρθρο. Δεν έχω αρκετό χρόνο. Δεν πληρώνομαι. Δεν έχω καλές δημιουργικές ιδέες. Δεν είμαι αρκετά έξυπνος . Έχω  αναλάβει τη φροντίδα των παιδιών. Πάρα πολύ απασχολημένος με τη δουλειά μου. Δεν έχω ενέργεια. Η οικογένεια είναι εναντίον μου. Με έχουν απαγάγει πειρατές για λύτρα. Υπάρχει κρίση. Φταίει το τραπεζικό σύστημα. Και ούτω καθεξής ...
Όποια και αν είναι η αγαπημένη σας δικαιολογία, δεν είναι  λόγος για να σταματήσετε. Προχωρήστε  προς τα εμπρός έτσι κι αλλιώς.
Έχετε όλο το χρόνο, τα χρήματα, την ενέργεια, και την υποστήριξη που χρειάζεστε. Αξιοποιείστε τα σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου